چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

راهنمای کامل خرید خانه در کیش ، ارزان ترین خانه در کیش

راهنمای کامل خرید خانه در کیش ، ارزان ترین خانه در کیش

پیش خرید واحد60متری در کیشپروژه در زمینی به وسعت ۱۵۰۰۰ متر مربع احداث شده و حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع آن به فضای سبز و محوطه سازی اختصاص داده شده که فرصت بی نظیری برای آرامش و استفاده از طبیعت زیبای جزیره کیش و خلیج همیشه فارس برای ساکنان آن فراهم می نماید. اجاره خانه در کیش، با توجه به وسعت صنعت گردشگری، به صورت روزانه، ماهانه یا رهن سالانه ممکن است. جزیره کیش با توجه به برخورداری از موقعیت خوب اقتصادی می تواند محل مناسبی برای گسترش فروشگاه های رفاه و همچنین کمک به رونق اقتصادی منطقه و کشور شود. مشارکت در راه اندازی فروشگاه رفاه با توجه به تعهدات و موارد توافق شده از مفاد این قرارداد همکاری است. محمدرضا جباری مدیرعامل مجتمع مسکونی درسا مهر کیش در ادامه این مراسم با ابراز خوشحالی از همکاری با شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه اظهار کرد: از اعتماد این بنگاه اقتصادی به ما جهت آغاز همکاری و انعقاد قرارداد ممنونیم.

{نحوه پیش خرید آپارتمان|آپارتمان در کیش|قیمت خرید آپارتمان در کیش}

قیمت آپارتمان در جزیره کیشچرا که همه ما همیشه نیازمند املاک و مستغلات هستیم و با تمامی ساخت و سازهای صورت گرفته، هنوز با کمبودحدود چهار میلیون واحد مسکونی در کشور مواجهیم. این جزیره زیبا به واسطه منطقه ویژه اقتصادی و مزایای بسیار زیاد آن محل خوبی برای سرمایهگذاری است و اغلب سرمایهگذاران بر این باورند که در آیندهای نه چندان دور این جزیره زیبا به رقیب قدرتمندی برای کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس تبدیل خواهد شد.سرمایهگذاری در املاک جزیره کیش بسیار حائز اهمیت بوده و فرصتی بی نظیر تلقی می شود. شرایط مطلوب آب و هوایی در طول سال ، دریای مناسب و موقعیت جهانگردی کیش موجب شده است که این جزیره وسیع ترین و مجهزترین امکانات تفریحی و ورزش های دریایی کشور را در خود جای دهد. و همچنین درکاهش مصرف انرژی نقش بسزایی دارند.در این تحقیق تا حدی به بررسی طرح و مصالح مناسب با اقلیم گرم و مرطوب می پردازیم.

برجهای دوقلوی کیش ضدزلزله و با استفاده از بهترین مصالح روز و مطابق با استانداردهای بین المللی صنعت ساختمان ساخته شده است. این سازه زیبا با طراحی مدرن و بر پایه متد روز صنعت جهانی ساختمان ساخته شده و محکم ترین و استوار ترین سازه بر اساس استانداردهای جهانی و شرایط اقلیمی منطقه است که با سرمایه گذاری و توسط شرکت انبوه سازان همای تهران احداث شده و در مرحله بهره برداری قرار دارد. برج های دوقلوی کیش بلندترین بناهای جزیره ی زیبای کیش است که در نزدیک ترین فاصله با ساحل مرجانی، طراحی و بر استوارترین سازه مطابق با پیشرفته ترین استانداردهای جهانی توسط شرکت انبوه سازان همای تهران با مدیریت آقای مرسل جلالی از بزرگترین سازنده های ساختمان در تهران و کیش بنا شده است. چنین اقداماتی همگام با پروژه های بزرگ جهانی در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی در کشورهای پیشرفته در حال انجام است که با همین همت و اراده می توان در انجام این پروژها در ایران نیز موفق بود و نتایج مثبت گرفت. پیش فروش مغازه های تجار ی در بازار های معتبر و در حال ساخت کیش مانند بازار تجاری سارینا 2 ، میکا و . این نوع سند مالکیت معتبر بوده و خریداران آپارتمان در کیش می توانند از بانکهای مختلف نسبت به اخذ تسهیلات بانکی روی این اسناد نیز اقدام نمایند . 

هر یک از برج های پارسیس در سه بال مثلثی شکل خود 126 واحد آپارتمان دارد و مجموعا دارای 252 واحد آپارتمان مسکونی در برج های پارسیس کیش وجود دارد. پرورش چنین توانایی هایی دارای چنان اهمیتی است که کشورهای جهان به سرمایهگذاری گستردهای برای آشنا کردن شهروندان خود در این زمینهها پرداختهاند. این مجموعه از امکانات ایده آل و مطلوب برای زندگی برخوردار می باشد که شامل: 1. لابی بسیار شیک با دکوراسیون منحصر به فرد و زیبا در طبقه اول ساختمان2. نمای برج های پارسیس بسیار زیبا و جذاب است و دو برج با نمای ترکیبی کنار یکدیگر تصویر خاصی را ایجاد کرده اند، در نمای برج های پارسیس از رگ های خاص، سنگ، چوب و کامپوزیت استفاده شده است. جزیره زیبا و مرجانی کیش یکی از مهمترین و زیباترین جاذبههای گردشگری ایران به عنوان پنجمین جاذبه گردشگری جهان است که سالانه تعداد بسیار زیادی گردشگر ایرانی و خارجی از آن دیدن و در این جزیره زیبا اقامت می نمایند. از ساکنان مهاجر 3/11 درصد از آنها کمتر از یکسال ، 5/18 درصد بین یک تا سه سال ، 6/20 درصد بین سه تا پنج سال ، 3/11 درصد بین 5 تا 7 سال و بالاخره 1/14 درصد بیش از 7 سال سابقه اقامت در کیش را داشته اند.
منبع: راهنمای پیش خرید واحد در برج های کیش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.